Thursday 31 December 2015

TRIP TO LOST WORLD OF TAMBUN PART II

ASSALAMUALAIKUM SEMUA
Seperti yang di janjikan aku akan post entri sambungan entri semalam iaitu trip to Lost Wold of Tambun Part II. Aku sampai rumah Cik Ija hari jumaat malam. So malam tu Kite orng bukan main lagi ckap bangun Jam 7 sebab nak masak sekali hampeh semua terbabas tidur. Aku bangun time tu dalam jam 8 amik kau,hahahaha. Bangun-bangun aku cepat-cepat mandi and then terus masak,
kami semua masak mee goreng tapi aku just tolong je, yang masaknya Cik Ija kite ni. Si popo ngan si Shakir plak buat sandwich.


Sebelum gerak tu kita selfie dulu.


Dio orang ni kalau bab selfie number 1

Kami gerak dalam jam 9 mcm tu, sampai sana dalam jam 10 amik masa dalam sejam je sebab dari rumah tu tak jauh pun. perghhh sampai sana tengok parking amik kau penuh gile, aku pun parking tepi jalan je,


tu dia kami sudah smpaai.


bukan parking jer yang penuh time masuk nak beli tiket pun satu hal jugak
orng bukan main panjang beratur, nasib ade si cik popo dan Cik ijaa yang main selit je beratur so cepat sikit dapat beli tiket, kalau tak mmang petang la jawabnya baru dapat. Tiket harga RM 56 tapi kami ada kad siswa so dapat potongan jadi RM 50.

So lepas dah beli tiket apa lagi masuk-masuk tukar baju apa semua kite orng pun mandi la
macam-macam la dalam tu kami main. Kami balaik dekat jam 6 baru keluar dari Lost World tu.
mandi sampai puas,hahahahhaa.


timing tak kene pulak,hahahhaha


Amboi Cik Ija kita.


tu dia balik-balik ja dari lost world terus singgah petronas. Kami semua makan-makanan yang cik ijaa ngan popo buat tadi. lepas makan tu kami semua pergi ke terminal aman jaya beli tiket nak balik sedih gila sebab tak puas lagi. pastu ade berita x best lagi sebab si cik popo tak kene balik awal sebab-sebab tertentu so tinggal kami bertiga je la . 

sampai sini je la tak nak panjang, esok aku update sambungannya lagi.
bye.


No comments:

Post a Comment