Wednesday 30 December 2015

TRIP TO LOST WORLD OF TAMBUN

ASSALAMUALAIKUM, SEMUA
Semua apa khabar sihat? aku sihat alhamdulillah, rase hari ni baru ada kesempatan nak update blog 
aku yang dah lama berhabuk ni. Hari ni aku nak update entri pasal minggu lepas aku pergi trip to Lost World of Tambun acah-acah vacation la gitu. Semester ni aku tak dak exam sebabnya sem ni
aku ada final project so aku cuti awal berbanding pelajar-pelajar lain. So aku dan geng perabeh duit aku tu pun plan la nak pergi Lost World. Salah Seorng geng aku plak umah ni kat perak plak mmang syok la kan dapat tumpang stay umah dia. Tapi sebelum tu kene la mintak izin dekat family dia dulu.
Selepas dah dapat green light kami semua pun start la start buat tabung. seorang kene bagi RM 1.00 setiap hari.


Akhirnya hari yang di tunggu-tunggu tiba. Aku gerak ngan member laki sorng ni sebab geng yang dua orng perempuan depa dah gerak balik awal. Aku gerak dari rumah jam 6:30 p.m ETS yang kami naik jam 9 p.m punya la awal gerak, bukan apa aku takut tak sempat ja sebab train ETS ni on time tak boleh lambt sikit and for the first time naik ets ni . 


Okay, sampai je kat ipoh amik la gmbar sikit 


muka excited baru sampai 


tak sabaq nak pi tambun

okay la sampai kat sini 
esok aku update part 2 plak .

2 comments:

  1. Hi perkongsian menarik, done follow, follow me back :)

    ReplyDelete